19 באפריל 2024
איך לבחור הלוואות למוגבלים

איך לבחור הלוואות למוגבלים

איך לבחור הלוואות למוגבלים
איך לבחור הלוואות למוגבלים

חשבון מוגבל הוא חשבון שעשרה שיקים חזרו בו בטווח זמן קצר ובכך גרמו להגבלת החשבון באופן אוטומטי. החשבון יוגבל למשך שנה מהשיק האחרון שחזר וגרם להגבלה ובאותו הרגע מופעלות סנקציות שונות על בעל החשבון. הוא לא יוכל לקחת הלוואה מהבנק, כל האשראי שהיה לו מבוטל, כולל מסגרת בחשבון וכרטיסי אשראי. הוא אינו יכול להשתמש בשיקים ושיקים שחילק אוטומטית יחזרו בחשבון. החשבון יסמן את הלקוח כלקוח בעייתי בבנק ישראל ובמשך כמה שנים קדימה חברות וחברות שונות יוכלו לראות סימונים אלו בחשבון שלכם. דווקא במקרים כאלה תקופת ההגבלה יכולה להיות קשה מאוד ולכן הפתרון היחיד שיכול לעזור לכם יהיה הלוואות למוגבלים.

מתי נצטרך הלוואות למוגבלים?

כאשר השיקים חוזרים בחשבון זה אומר שלא הצלחנו לעמוד בהוצאות החודשיות שלנו, חרגנו מהמסגרת והשיקים החלו לחזור. אלה גרמו לקנסות נוספים שאפילו הקשו עלינו עוד יותר את המצב. הלוואות יכולות להוות תזרים כלכלי שיכול לסייע לנו לעבור את התקופה הקשה, למלא אותנו באופטימיות וכוחות מחודשים שנזדקק להם במקרה כזה ואולי אפילו כדי לבצע מהלכים כלכליים שיסייעו לנו להפוך את המינוס החודשי לפלוס כמו איחוד הלוואות, כיסוי של חלק מההלוואות או ההתחייבויות הקטנות מסביב ועוד.

איך נבחר הלוואה כזו שנוכל גם להחזיר אותה?

  • גובה ההלוואה שאנו רוצים – בדרך כלל גם גופים חוץ בנקאיים לא ממהרים לתת הלוואות למוגבלים בבנק אך אם כבר יתנו זה ככל הנראה תהיה הלוואה קטנה בסכום של עד 20-30 אלף שקלים. בדקו האם זה באמת יעזור לכם או רק יוסיף להוצאות החודשיות שלכם סעיף נוסף.
  • ההוצאה החודשית – לאחר חישובי הריבית על ההלוואה בדקו את גובה ההוצאה החודשית הצפויה ושאתם באמת יכולים לעמוד בה.
  • בדקו באיזה גוף מדובר שמוכן לתת לכם את ההלוואה ועבדו רק מול גופים מוכרים הפועלים תחת אישור משרד האוצר. עדיף להכריז על פשיטת רגל פרטית במידת הצורך ולא לקחת הלוואה משוק אפור או גורמים מפוקפקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן