יוני 13, 2017 - כללי    אין תגובות

איך להיות רגועים לפני כל מועדי פסיכומטרי?

אחד הדברים שמכשילים רבים אשר מגיעים אל מבחן הפסיכומטרי הוא הלחץ. לפני המבחן, רבים חוששים, בעיקר בשל המורכבות והקושי של מבחן הפסיכומטרי, ובשל המשמעות של ההצלחה במבחן והציון בו על החיים של הנבחנים והעתיד שלהם. אצל רבים ההתמודדות עם הלחץ הזה הינה קשה מאוד, רבים לא באמת יודעים כיצד להתמודד עם הלחץ בצורה טובה ונכונה ולא יודעים כיצד למנוע מהלחץ להשפיע עליהם בעת המבחן, ומה שקורה הוא שהם צריכים להיבחן בכמה מועדי פסיכומטרי, נלחצים בכל פעם מחדש ולא באמת מצליחים להגיע לתוצאה שהם מצפים לה, לתוצאה שהם באמת יכולים להגיע אליה ובאמת משקפת את הידע שלהם, אלמלא היו לחוצים כל כך.

אז איך אפשר להתמודד מול הלחץ בצורה טובה ולא להגיע למצב בו אתם צריכים לעבור כמה מועדי פסיכומטרי שונים ולא באמת להגיע לציון שמתאים לכם? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

לא לומדים בלילה שלפני המבחן

אחת הטעויות של רבים הינה לימוד עד שעות מאוחרות מאוד בלילה שלפני המבחן. את ההשקעה בלימוד והתכוננות למבחן אתם מבצעים במשך זמן רב לפני כל אותם מועדי פסיכומטרי, ולרוב לימוד בשעות הלילה האחרונות לפני המבחן לא באמת יעניק לכם ידע נוסף שלא ידעתם קודם או משהו שיגדיל את הסיכוי שלכם להצליח בבחינה.

מה שכן יעשה לימוד בשעת לילה מאוחרת הוא יגרום לכם להיות עייפים יותר, מותשים יותר ולחוצים ברגע האחרון ללא כל סיבה. לכן, בלילה שלפני המבחן עזבו את הספרים והמחברות, צאו לבילוי מרגיע והקדישו מספיק זמן לשנת לילה טובה. כך תגיעו רגועים יותר, ערניים יותר, ממוקדים יותר ובטוחים יותר אל הבחינה.

עשו משהו שעושה לכם טוב

בבוקר של הבחינה, לפני שאתם מגיעים אל המקום בו תבחנו, התחילו בלעשות משהו שעושה לכם טוב, משהו שאתם אוהבים וגורם לכם להרגיש טוב יותר. זה יכול להיות בילוי בחוף הים, חדר כושר, ארוחת בוקר טובה במסעדה האהובה עליכם, שופינג או כל דבר אחר. פשוט הקדישו מעט זמן בעשייה שעושה לכם טוב לנפש, משהו שיגרום לכם להיות שמחים יותר ויסייע לכם להרגיע את הלחצים לפני הבחינה עצמה.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!