29 במרץ 2024

היכרות עם סוגים שונים של שקיות יכולה לעזור גם למי שכבר החליט שהוא רוצה להשתמש בניילון כחומר גלם עיקרי. במאמר הבא נסביר מה מאפיין שקיות מן הסוג הזה וכיצד בוחרים אותן

יש מגוון רחב של חומרי גלם שבהם אפשר להשתמש כדי לייצר שקיות. אם רוצים שהשקיות יהיו איכותיות וחזקות, צריך לבדוק היטב באיזה חומרי גלם השתמשו כדי לייצר אותן. לאחר מכן, ניתן להוסיף אל מערכת השיקולים את עניין המחיר של שקיות מסוימות לעומת שקיות אחרות.

היתרונות של ניילון

ניילון למשל הוא בין חומרי הגלם העיקריים שבהם משתמשים כדי לייצר שקיות. בעזרת הניילון אפשר לחסוך בהוצאות, אך בלי שזה יבוא על חשבון איכות השקית והעמידות שלה. כמו כן, היתרון בשימוש בניילון נובע מעצם העובדה שהעלויות נמוכות גם בהשוואה לשקיות קרטון, אל-בד או אפילו שקיות יוטה. בהמשך, ניילון הוא חומר גלם עמיד מאוד בפני נוזלים ולכן הוא מתאים לייצור שקיות לנשיאת מוצרי מזון, טואלטיקה ועוד.

השוואה בין סוגי שקיות

שקיות ניילון אפשר להשיג במבחר סוגים. ככל שהביקוש לשקיות כאלה עולה, כך יש יותר סוגים חדשים בקטלוג של החברות המובילות. בפועל, אפשר גם להשוות בין סוגי שקיות כאלה לפי כמה פרמטרים ברורים:

א. מיתוג – ניילון יכול לשמש גם לטובת ייצור שקיות ניילון מעוצבות וממותגות וגם להכנת שקיות רגילות. אם רוצים למתג את השקיות, צריך לעשות את זה באופן שמתכתב עם המאפיינים של המוצר או השירות. בפועל, המיתוג מתבצע לפי הלוגו של העסק או על פי הצבעים שמזוהים איתו.

ב. מבנה השקית – שקיות גופיה שונות משקיות רגילות שמיועדות לאריזה. ברוב המקרים, שקיות גופייה הן הפתרון המומלץ עבור איסוף של מוצרים ופריטים קטנים. לעומת זאת, שקיות שמיועדות לאריזה מיוצרות עם ניילון בשביל להשיג יתרונות של איטום ובידוד.

ג. מפרט, מידות ועובי השקית – אי אפשר להשוות בין סוגים שונים של שקיות בלי להתייחס אל המפרט המתואר על ידי היצרן. באמצעות המפרט שמפורסם על ידי כל יצרן בנפרד, אפשר לדעת למשל מה המידות של השקית ומה הרוחב או העובי שלה. על בסיס המידע הזה, קל יותר להתאים את השקיות לאופן שבו מתכננים להשתמש בהן.

שמות של שקיות בולטות

עוד דרך אחרת להשוות בין סוגים שונים של שקיות ניילון היא לבדוק כיצד מכנים אותן בעגה המקצועיות. כאן פחות חשובים הפרמטרים להשוואה בין השקיות, כי הדגש הוא על השם המקצועי של הדגמים הקיימים.

שקיות נשיאה

ניילון משמש בעיקר לייצור של שקיות נשיאה. בגלל המבנה המיוחד של שקית כזו, אפשר לשאת אותה בקלות ממקום למקום. ככל שקל יותר לשאת את השקית ממקום למקום, כך עולה הסיכוי שהיא תוכל לשמש גם לטובת שיווק, יחסי ציבור וקידום מכירות.

שקיות טייק אווי

עוד פתרון טוב עבור שימוש בניילון לטובת ייצור שקיות יכול להיות עבור מסעדות ובתי קפה. אלו שקיות טייק אווי מובהקות, שבהן השימוש העיקרי נועד על מנת לעזור ללקוחות לקחת את האוכל בלי לדאוג מכך שהוא ילכלך אותם גם אם הקופסא נפתחת.

שקיות שקילה

בבתי עסק מסוימים משתמשים בניילון כדי לייצר שקיות שקילה. שקיות אלה מיועדות לשקילה כי המשקל המקורי שלהן נמוך מאוד, עד מצב שבו הוא בכלל לא מופיע על הצג.

שקיות בהתאמה אישית

כיום אפשר לייצר שקיות ניילון במבחר סוגים ובהתאמה אישית לצרכי הלקוחות. בזכות ההתאמה האישית, גם חוסכים במקום וגם נהנים משקית שהיא עמידה וחזקה להרבה זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן