מאי 17, 2017 - כללי    אין תגובות

המהלך העסקי החכם ביותר: תרגום אתרים

לתרגם את האתר שלכם לשפה נוספת הוא ככל הנראה הצעד העסקי החשוב ביותר שתעשו בקרוב. אם יש לכם מוצר או שירות שיכול בדרך זו או אחרת להתאים גם לדוברי שפות זרות, כדאי מאוד שהאתר שלכם יתאים לשפה זו, יתורגם במלואו, ויאפשר לאנשים אלו לגשת לאינפורמציה ולמוצר \ שירות שלכם בצורה נוחה ונגישה, כדי שלא יצטרכו ללחוץ על הכפתור שגוגל מציע במקרים אלו – "תרגם אתר זה".

אפרופו גוגל, זכרו כי בסופו של יום לא רק המחפשים והלקוחות הפוטנציאליים מחפשים אתכם, אלא גם העכבישים של מנועי החיפוש, ובראשם, כמובן, ענקית החיפוש והעסקים הבינלאומיים – חברת גוגל. גוגל מעריך שירות, ותרגום אתרים לשפות שונות הוא שירות ברמה גבוהה, כך שאתם נותנים לאתר שלכם סיכויים גבוהים יותר לנצח במרוץ לעמוד הראשון ולמקום הראשון בתוצאות החיפוש.

תרגום אתרים לפי גוגל:

אם יש לכם אתר, מתורגם או לא, בוודאי שחיברתם אותו לגוגל אנליטיקס, בכדי לעקוב אחרי ההתקדמות שלו ברחבי הרשת, בעולם הקידום, ולהבין את הביצועים שלו בכל המדדים החיוניים לאתר בריא ומתפקד שמספק לכם לקוחות.

גוגל יודע לומר לכם כיום לא מעט לגבי הגולשים המגיעים לאתר שלכם, כולל על השפות שהם מדברים. ניתן לזהות באופן ברור לגמרי בהרבה מאוד אתרים ישראלים (עשרות אלפים!) כי הגולשים המגיעים אליהם מדברים אנגלית, רוסית, ספרדית, צרפתית, ערבית ועוד מספר שפות פחות בולטות. תרגום האתר שלכם לשפות אלו, לפי הסטטיסטיקות של גוגל, יוביל בוודאי לקידום האתר ברשת.

תרגום אתרים כסטנדרט בינלאומי

הסתכלו לאן הולכות הענקיות, ותדעו לאן ללכת, וענקית החיפוש גוגל מצביעה באופן חד-משמעי על הכיוון של הרשת. גוגל רכשו את יוטיוב (YouTube), והדבר ברור לגמרי – כולם צופים בסרטונים, ולכן רשת הסרטונים היא הדבר הגדול הבא. ואכן, כיום מערך הקידום המתקדם ביותר כולל סרטוני שיווק ומיתוג, וכל החברות, קטנות כגדולות, פונות לכיוון זה.

כך הדבר גם עם תרגום, כאשר גוגל עסוקה מאוד בשכלול מנגנון התרגום האוטומטי שלה. מיליוני דולרים מושקעים בחברות ענק ברחבי העולם במטרה ליצור מנגנון תרגום מתוחכם ויעיל, מה שמצביע בבירור על חשיבות תרגום האתרים, ועל היתרון שיהיה לאתר שלכם לאחר שיתורגם.

יש לך מה להגיד השאר תגובה כאן!