25 באפריל 2024
ביובית בהרצליה

ביובית בהרצליה

מה עושים כשהביוב סתום? למי צריך לקרוא? איך פותרים את הבעיה? לכל השאלות האלו יש לנו את התשובות.

מה עושים כשהביוב סתום?

הסתימה יכולה לקרות בגלל שלל גורמים. יכול להיות שהסתימה נגמרה בגלל שורשים שחדרו לביוב, יכול להיות שהיא נגרמה בגלל חיה מתה שנכנסה לצינור הביוב, יכול להיות שזו היצרות של צינור הביוב שהתרחשה בהדרגה ויכול להיות שמדובר במוצרי טואלטיקה או כל פסולת אחרת שלא הייתה אמורה להיות בו. כשהביוב סתום, הצפות ייתכנו ואיכות החיים שלכם עלולה להיפגע מאוד. כשהביוב סתום עליכם להזמין חברת ביובית בהרצליה כדי שתטפל בבעיה כמה שיותר מהר לפני שהבעיה תחמיר.

ביובית בהרצליה

כיצד ביובית בהרצליה פותחת סתימות?

  • הביובית היא הכלי היעיל ביותר להתמודדות עם סתימות וסתימות בביוב יכולות להיפתח תוך כמה דקות ספורות. הדרך הטובה ביותר לפתוח את הביוב היא שאיבת ביוב כאשר הכול מתחיל מהצינור הארוך שלה. הצינור של הביובית יכול להגיע למעמקי הביוב ולבצע שאיבה יעילה במיוחד, כולל שאיבת מוצקים ועיסות בוציות שנמצאות בה כאשר אלו הן בדרך כלל הבעיות שגרמו לסתימה. הקוטר הרחב של הצינור הוא זה שמאפשר את ביצועה השאיבה.
  • זה שהצינור יהיה רחב מספיק כדי לשאוב את המוצקים שיצרו את הסתימה, יחד עם העובדה שהצינור ארוך מספיק כדי להגיע עד לסתימה עצמה, זה טוב ויפה אך אינו מספק. כדי לבצע את השאיבה בצורה יעילה יש צורך במנגנון שאיבה חזק ומתקדם. הביובית מכילה מנגנון שאיבה חזק מאוד והיא יכולה לשאוב כמות ליטרים מסחררת בדקה, המיכל הגדול שלה מאפשר לה להכיל מים רבים מכמה שאיבות שונות בלי צורך להתרוקן לפני כל פעולה.

בחירת צוות מיומן

חשוב לזכור שלא כל ביובית בהרצליה תספק לכם את אותו השירות. הביובית היא אמנם עיקר הפעולה וברגע שיש ביובית מתקדמת ותקינה, סביר להניח שפתיחת הסתימה הוא רק עניין של זמן, אך השאלה כמה זמן זה ייקח. צוות הביובית הוא זה שיקבע כמה מהר הסתימה תיפתח כי ציוד טכנולוגי מתקדם לא יכול לפתוח סתימות לבדו. הצוות צריך לבצע פתיחת סתימות מהירה, ממוקדת, מקצועית ולעתים גם יצירתית, ולכן חשוב לבחור את הצוות המתאים בקפידה רבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן