25 באפריל 2024

עגלות משא נדרשות לעמוד בעומס גבוה וחשוב לבחור עבורן גלגלים מתאימים. גלגלים לעגלות משא יכולים להיות מיוצרים מחומרי גלם מגוונים, לרבות:

  • פלדה
  • נירוסטה
  • גומי
  • סיליקון
  • אוקולון ואוקולון מצופה פוליאוריטן

יש גם גלגלי אוויר, גלגלים מוקצפים וגלגלים אלסטיים המותאמים לעומסים

גלגלים לעגלות
גלגלים לעגלות

ולתנאי השטח. חשוב שיהיה לגלגלים יכולת לעמוד בדרישות התעשייה והעסק לאורך זמן. הם צריכים להיות עמידים ולמנוע שחיקה או שריטות ברצפה. הגלגלים צריכים להיות גם בעלי מעצור ולהתאים לשינוע מסתובב או קבוע.

כיצד הגלגלים משפיעים על העבודה עם עגלות משא?

גלגלים שאינם עומדים בעומס מנטרלים את היעילות של העבודה עם עגלות משא. חשוב מאוד לבחור את הגלגלים המתאימים עבור אופי העבודה הצפוי. במידה והעבודה עם עגלות משא היא בתוך שטח פתוח או על גבי חול ודשא, הגלגלים אמורים לאפשר תנועה חלקה ולמנוע מאמץ גופני מהעובדים.

חשוב לבחור חברה המקפידה על ייצור גלגלים מחומרי גלם איכותיים. גלגלים לא תקינים מוציאים מכשירות את עגלות המשא ועלולים להוריד לטמיון ימים של עבודה. גלגלים הם חלק בלתי נפרד מעגלות המשא ויש להם תפקיד חשוב.

שינוע, הרמה והעברה של משאות

השימוש העיקרי בעגלות הוא לצורך שינוע, הרמה והעברה של משאות ממקום למקום. בעבר הייתה עבודה מן הסוג הזה כרוכה בסיכון פיזי וכאבי גב, אך בזכות הגלגלים התעשייתיים ניתן למנוע זאת. גלגלים לשינוע תעשייתי או לחדרים נקיים הם פתרון לוגיסטי חכם ויעיל. הגלגלים מגבירים את קצב העבודה ומאפשרים שינוע והעברה של משאות כבדים במיוחד.

לסיכום, לגלגלים יש תפקיד משמעותי בענפי התעשייה ולכן התקנתם חשובה גם בתוך עגלות משא. רצוי להביא בחשבון את יעילות הגלגלים כאשר בוחרים עגלות משא ולוודא שיש בהם את המרכיבים הנכונים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן