29 במרץ 2024

זוגות הישנים יחד באותה המיטה נוטים לחפש מזרונים זוגיים, שיתאימו לשניהם, ולא תמיד בדבר מסתייע. לא לכולנו יש את אותם הצרכים הפיזיים בעת השינה, ולעיתים מזרון זוגי אחד מתאים לאחד מבני הזוג, אך לא לשני. בבדיקות שנערכות מול זוגות רבים המגיעים לאולמות התצוגה של מזרונים, נמצא כי אחוז גבוה מהזוגות אינם מסכימים על "מזרון נוח" אחד, והדבר יכול ליצור פגיעה בשינה של אחד מהם, במידה והם מתפשרים. אבל גם לחוסר התאמה זה בין בני זוג יש פתרון זמין ומספק, ובמקום מזרון זוגי אחד, ניתן לרכוש שני מזרונים יחידים שיתאימו למסגרת המיטה, כך שכל אחד יקבל את התמיכה הנדרשת לגופו באופן מושלם, ולא על חשבון בן הזוג השני. במקרים רבים מספיק לרכוש מזרון זוגי מאיכות טובה שיכול להתאים לשני בני הזוג, אבל במידה ולא נמצא מזרון כזה, כי אחד מרגיש נוח בדרגת קושי גבוהה יותר מהשני וכדומה, ניתן לפתור את הבעייה בצורת זוג מזרונים.

להלן כמה סוגים מובילים של מזרונים איכותיים אשר ניתן למצוא אותם גם במידות זוגיות, וגם במידות קטנות יותר על מנת לחלק את המיטה לשני מזרונים, אחד לכל אחד מבני הזוג.

המזרונים האיכותיים בשוק 

מזרון זוגי
מזרון זוגי

שוק המזרונים התפתח מאד בכמה העשורים האחרונים, וכיום ניתן למצוא מזרוני לטקס, מזרוני קפיצים מיוחדים, מזרונים אורטופדיים, מזרוני ויסקו וכיוצא באלה. מזרונים אלה נחשבים למאד איכותיים, והם מגיעים בדרגות קושי שונות לנוחות השוכב עליהם. כדי לבחור את המזרון הנוח עבורכם (זוגי או יחיד) להלן הסוגים השונים ומעלותיהם:

  • מזרון אורטופדי – מזרנים אלה פותחו במקור לאנשים בעלי בעיות גב, שהיו זקוקים לתמיכה מיוחדת. עם הזמן הפכו מזרונים אלה לנפוצים ולנמכרים ביותר בשוק. הם מגיעים בכל הגדלים לרבות כמזרון זוגי, וניתן לרכוש אותם בדרגות קושי שונות. מזרונים אלה מיוצרים על פי מודלים רפואיים, והם מסוגלים להעניק תמיכה מירבית לגב בזמן השינה.
  • מזרון ויסקו – במקור פותחו מזרונים אלה עבור האסטרונאוטים של נאס"א, וכיום הם נמכרים בשוק החופשי. מזרונים אלה מוכרים בשם "מזרנים זוכרים", מכיוון שלאחר כמה ימים של שינה מעצב המזרן את עצמו לפי תבנית גוף השוכב עליו ומעניק לו את התמיכה הספציפית הדרושה לו באופן מדוייק. גם מזרונים אלה מגיעים בכל הגדלים הקיימים.
  • מזרון לטקס – לטקס הוא חומר שמיוצר מעץ הגומי, והוא נחשב מאד גמיש, אך לא על חשבון הקשיחות הנדרשת ממזרון. לטקס הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר לייצור מזרונים איכותיים, והוא משמש בכל גודל של מזרון שתבחרו לרבות מזרון זוגי.
  • מזרוני קפיצים – מזרונים אלה מגיעים כיחידת קפיצים אחת או כיחידות מבודדות שכל קפיץ עומד בפני עצמו. זהו אחד המזרונים האהובים על זוגות, שכן הוא מאפשר לכל אחד מהם לקבל את התמיכה הרצוייה שלו, מבלי להרגיש תנודות ותזוזות של בן הזוג השני בזמן השינה.

ישנם גם מזרוני ספוג וסוגים נוספים של מזרונים, אבל אלה הם העיקריים, שיש להביא אותם בחשבון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן