25 באפריל 2024

מים מזוקקים הם מים אשר עברו תהליך ניקוי מחלקיקים, מינרלים ומלחים. בשנים האחרונות גברה בצורה משמעותית המודעות לחשיבות של שתיית מים מזוקקים. הסיבה לכך קשורה אל מחקרים שונים אשר פורסמו במקומות שונים ברחבי העולם, אשר מצביעים על קשר הדוק בין שתיית מים מזוקקים לבין מניעת מחלות בריאות, בעיות שיניים, איכות חיים ועוד. מעבר לכך, יש שורה ארוכה של מוצרים שונים ומתקנים אשר מציעים מים מזוקקים במחירים משתלמים ביותר לכל הדעות.

המשותף לכל המתקנים המאפשרים שתיית מים מזוקקים הוא תהליך הזיקוק, אשר מתבצע באמצעות אידוי המים ועיבוי האדים אשר נוצרו בתוך כלי אחר. חומרים מומסים בעלי נקודת רתיחה גבוהה משל המים, כמו מלחים, נותרים בכלי המקורי, שם הם מתמצקים בהיעדר המים. יחד עם זאת, יש להימנע משתיית מים המזוקקים לחלוטין ממלחים, היות והגוף זקוק להם לצורך ביצוע פעולות שונות כאלה ואחרות.

מי שגיב- מיני בר מים לכל המשפחה במחיר נגיש לכל כיס

איפה מוצאים כיום מים מזוקקים?

אלו האפשרויות העיקריות כיום עבור מי שרוצה לשתות מים מזוקקים בזול:

1. רכישת קולר מים קבוע – הוצאה אחת ויש לך מים מזוקקים לכל החיים ובזמינות מלאה

2. בקבוקי מים מזוקקים – יש חברות אשר מייצרות או מייבאות בקבוקי מים מזוקקים אל המרכולים. רצוי להבחין בין מים מזוקקים המיועדים לשתייה לבין מים נטולי מלחים עבור מגהצים, מתקני אדים, מערכות קירור וכדומה.

3. פירות וירקות – הצריכה הזולה ביותר של מים מזוקקים היא באמצעות אכילת פירות וירקות. כל המים אשר נמצאים בתוך פירות וירקות הם מזוקקים באופן טבעי, אולם אי אפשר כמובן להסתפק רק בהם בתור מקור שתייה יום – יומי.

לסיכום, רצוי לצרוך מים מזוקקים בצורה נכונה, ולא להסתפק רק בהשוואה בין מוצרים על בסיס מחיר. מומלץ גם להתייעץ עם רופא משפחה לפני שמחליפים משטר שתייה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן