25 באפריל 2024

תאונות דרכים הן דבר מצער מאוד ונפוץ לא פחות, לצערנו. השאלה היא, איך מתמודדים אתן מבחינה משפטית? במאמר זה נעסוק בדרך, שבה עו"ד תאונות דרכים יכול לעזור לכם ברגע האמת.

מעבר לכותרות

לצערנו, אנו שומעים בכל יום על תאונות דרכים מצערות במהדורות החדשות. העניין המצער עוד יותר הוא, שמרבית תאונות הדרכים כלל לא מגיעות אל הכותרות מפני שהן נחשבות לתאונות קלות. יחד עם זאת, כשאדם מעורב בתאונת דרכים, קלה או קשה על פי ההגדרה, היא קשה מאוד עבורו מבחינות רבות, כאשר החלק המשפטי של העניין מהווה גם כן חלק מרכזי.

התאונות הקטנות

כאמור, התאונות הקטנות הן אלו הנפוצות ביותר ולמעשה, כמעט בכל רגע נתון מתרחשת תאונת דרכים קלה! על כמה מקרים שמעתם, בהם רכב חונה נפגע מרכב אחר, שניסה לחנות בסמוך? או על נהג שלא שם לב לרכבים העומדים לפניו בנתיב ונתקל במהירות נמוכה ברכב לפניו? מקרים אלו ואחרים מתרחשים לעתים קרובות מדי ואמנם הם לא גובים מחיר של נפשות, אבל הם בהחלט גובים מחיר רגשי של הנוכחים וכמובן – גם כלכלי.

לפגוע ולהיפגע

עו"ד תאונות דרכים מומחים מתחום זה, מתחים בייצוג הן של הצד הפוגע והן של הצד הנפגע. בשני המקרים, כאשר הם מגיעים לבית המשפט, ייצוג משפטי הולם הוא חשוב ובעיקר אם מדובר בתאונה קשה, בה היו נפגעים גם בנפש. במקרים אלו, חייו של הנפגע והסובבים אותו משתנים לבלי הכר וכך עלול לקרות גם לנהג הפוגע. שני הצדדים רוצים לשמור על האינטרסים שלהם ועל המשך תקין ככל האפשר של חייהם ואילו תפקידם של עורכי הדין הוא להציג את העובדות בפני בית המשפט באופן כזה, שישמור על המיוצג שלהם.

העבודה בשטח

במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, זהו הזמן לפנות לשירותיו של עו"ד תאונות דרכים, אשר יסביר לכם מה עליכם לתעד בשטח וכיצד ויבדוק אתכם את כל הממצאים הקיימים במקום התאונה, כולל איסוף פרטים של עדים אפשריים, תיעוד על ידי עדים או באופן עצמאי וכדומה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן