19 באפריל 2024
שכפול מפתחות לרכב מחיר

Bunch of keys

לשכפול מפתחות לרכב מחירים שיכולים לנוע בטווח די גדול, ולעתים הוא מגיע עד למעלה מ-1200 שקלים. מדוע המחיר כה גבוה? כיצד אפשר להוזיל את העלויות? כיצד מתבצע התהליך? הנה כמה דברים שחשוב לדעת בנושא.

מחיר מנעולן או מחיר תיווך?

לשכפול מפתחות לרכב מחירים גבוהים מאוד אם תבצעו זאת על ידי תיווך. למה הכוונה? האם אנו יכולים לדעת שמדובר בתיווך? בדרך כלל התיווך יתבצע בין המוסך שבו אתם נמצאים עם הרכב, בדרך כלל בטיפול, לבין המנעול שמבצע אותו. המנעולן עצמו יכול לגבות מחיר הרבה יותר נמוך אך בגלל שפניתם אליו דרך המוסך, המחיר יכול לקפוץ באחוזים רבים. זו הסיבה שחשוב לבצע סקר שוק כדי להוזיל את המחיר של השכפול, כאשר בכל מקרה עליכם לקרוא על הפרוצדורה ומיד תבינו מי מתווך ודרך מי תוכלו לבצע את השכפול בצורה ישירה וזולה יותר.

שכפול מפתחות לרכב מחירים

במה תלוי המחיר בעבור שכפול מפתחות לרכב?

  • לשכפול מפתחות לרכב מחיר משתנה בין הדגמים. דגם יקר יותר בדרך כלל יגבה גם שכפול יקר יותר, למרות שלא תמיד היחס ישר לחלוטין.
  • המחיר יעלה גם אם תחליטו לשכפל את מפתח הרכב שלכם כולל השלט. שכפול השלט היא פעולת קידוד נוספת שיש לבצע.
  • יש מפתחות אלקטרוניים עם שבב מיוחד שמונע פריצות וזיופים. שכפול של מפתח כזה והתאמה שלו למחשב הרכב יגבה מכם מחיר גבוה יותר, כאשר בצירוף כל הפרמטרים המייקרים הוא יכול לעלות מעל 1200 שקלים.

מגיעה לכם אחריות על השכפול

יכול להיות שאחרי שתשכפלו את המפתח, הוא יעבוד בצורה חלקה ולמעשה לא תרגישו ולו בהבדל קטן בין המפתח המקורי לבין המפתח המשועתק. עם זאת, יכול להיות שאחרי כמה חודשים פתרון המפתח יעשה לכם בעיות, אולי בגלל שהגלם שלו, המפתח המקורי לפני שקיבל את שיני הרכב, לא באמת היה איכותי והוא מתחיל להישחק הרבה יותר מהר ממה שנדמה. במקרה כזה זו זכותכם המלאה לקבל אחריות מלאה על המפתח ושתקבלו עותק חדש, כאשר האחריות הזו היא עניין מקובל בעולם המנעולנות ובקרב כל מנעולן. תפנו אליו כדי שימצא פתרון וכמובן ודאו שיש אחריות מלכתחילה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן