27 באפריל 2024

בשונה מהרבה תחומים אחרים שהתחדשו או נוצרו עם השנים, הרי שתחום הגידור כבר היה קיים מאז ומעולם. בעבר, הסתפקו אנשים בגדרות פשוטים יותר מכיוון שבני האדם לא היו מתוחכמים כל כך בשביל לפרוץ אותם, ולצורך מניעת כניסה של חיות בר זה הספיק.

בשנים האחרונות, עם התפתחות העולם, הפך גם תחום הגידור למתקדם יותר. וזאת, מסיבה הגיונית ביותר – לבני האדם ישנם כלים משוכללים יותר בשביל לפרוץ גדרות ובנוסף, קיימת גם התרבות טבעית של חיות בר כתוצאה מהגדלה של מקורות מזון שמיוצרים על ידי בני אדם.
היום הגדרות של פעם לא מספקות מספיק הגנה.

גדרות – למה צריך אותן בכלל?

קיימות מספר סיבות להקמת גדרות. הסיבה העיקרית היא כמובן מניעת כניסת זרים למתחם מסוים. כאשר מדובר על שטחים פרטיים שמוחזק בהם רכוש יקר, הרי שהסיבה תהיה בעיקר למניעת גניבות, וכאשר מדובר על שטחי חקלאות, הרי שהצורך בגידור נובע מכניסה לא מבוקרת של חיות בר אשר עלולים להרוס את התוצרת.

עם זאת, כאשר תוחמים ומגדרים שטח חקלאי באופן לא מבוקר, עלולות להיווצר בעיות אקולוגיות של קטיעת בתי גידול של חיות הבר. על כן, חובה לבצע את הגידור בהתייעצות ובתיאום עם רשות הטבע והגנים. וכשהתיחום נעשה בחוכמה, ניתן יהיה למזער ככל האפשר את הנזק הסביבתי ולמנוע מצב בו חיות הבר תתעקשנה על מעבר בשטח התחום תוך הריסת הגדר.

רשת אוסטרלית – בדיוק מה שאתם צריכים

אם אתם מעוניינים לגדר שטח מרעה או שטח חקלאי, הרי שהרשת האוסטרלית זה בדיוק מה שאתם צריכים. מהיכן מגיע השם רשת אוסטרלית? באוסטרליה – כידוע – ישנם מרחבים עצומים המשמשים לחקלאות ולמרעה, ולכן, יש לאוסטרלים הבנה מיוחדת ברשתות. האוסטרלים פיתחו מגוון גדול של מוצרי גידור גדולים וקטנים בכדי שיוכלו לענות על כל הצרכים שלהם.

על כן, גם רשת המרעה הפופולארית והמוכרת זכתה לכינוי – רשת אוסטרלית. רשת המרעה מצטיינת אף היא ביתרונות המוכרים ממוצרי הגידור שביבשת הדרומית – חוזק, איכות, וורסטיליות וכמובן עמידות לאורך זמן, הקמה נוחה ומהירה ויעילות גבוהה.

איזו גדר מתאימה לנו?

ניתן למצוא בשוק מוצרי גידור ממגוון חומרים ולכל אחד מהם יתרונות וחסרונות. להלן פירוט חלקי של חומרים המשמשים לגידור –

  • בטון – זהו חומר חזק מאוד אשר עמיד לטווחי זמן ארוכים וללא צורך בתחזוקה יומיומית. עם זאת, יש לקחת בחשבון את הצבע האפור של הבטון וכן את העלות הגבוהה יחסית שנובעת כתוצאה מההתקנה המורכבת.
  • עץ – לעץ יש מראה חמים וטבעי שמשתלב במקומות רבים. עם זאת, יש צורך לתחזק אותו באופן קבוע בשל העובדה כי זהו חומר טבעי המושפע ממזג האוויר.
  • תיל – גדר תיל היא גדר מוכרת מאוד, יוצרת את החיץ שמעוניינים בו ואף קשה יותר לפריצה בשל הדוקרנים שעליה. לכן היא נחשבת לחומר מועדף לצורך גידור.

תנו למקצוענים לעבוד

חברות גידור ותיקות יכולות להציע לכם מגוון פתרונות איכותיים ומקצועיים שיתאימו בדיוק לצרכים הייחודיים שלכם. כל זאת, הודות לניסיון רב שנים בתחום והתעסקות עם מגוון סוגים של פתרונות גידור. ולכן, כאשר מעוניינים להזמין גדרות חדשים או לחדש את הקיימים, כדאי לפנות לחברת גידור מקצועית שתעשה לכם את העבודה בצורה מושלמת ותספק לכם מוצרים איכותיים ובסטנדרט גבוה במיוחד.

בנוסף לכך, חברת גידור מקצועית מעניקה שירותי יעוץ לכל לקוח ומסייעת לו לבחור את הגדר המתאימה לו ביותר. הן מבחינה תקציבית והן מבחינה פרקטית וכמובן תוך התייחסות להעדפות אישיות ולצרכים ספציפיים שקיימים אצל אותו לקוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן