26 באפריל 2024

השלב הכי קריטי במעבר דירה

מעבר דירה נשמע מעבר מפחיד מאוד. אנחנו צריכים לארוז את כל הציוד הכי יקר וחשוב שלנו לתוך קרטונים, לפרק את כל הרהיטים ואת הכול להעמיס על משאית וכמובן להתחיל לסדר במקום החדש. התכולה הזו שנכנסת לקרטונים היא כל עולמנו החל ממוצרי האלקטרוניקה והמחשוב שלנו, מוצרי קוסמטיקה, ארון בגדים שלם ועוד מוצרים שהיו קבועים בבית ואנחנו אפילו לא יודעים כיצד לארוז אותם נכון. כדי לארוז דירה מומלץ להיעזר בשירותיה של חברת הובלות מנוסה שיודעת כיצד לבצע את האריזה בצורה מושלמת. האריזה היא השלב הכי חשוב בהובלה כיוון שללא אריזה איכותית הציוד שלכם יהיה בסכנה ולא משנה עד כמה ההובלה עצמה תהיה זהירה. חברת הובלות בקריות, בחיפה, בנהריה ובכל מקום בארץ יארזו הכול עד להגעה ליעד החדש.

הובלות

הדרך הנכונה ביותר לאריזת תכולה?

  • כדי לארוז בצורה נכונה יש צורך להתייחס לכל סוג פריטים מסוים בנפרד. אי אפשר לארוז יחד מוצרים מסוימים כיוון שהם לא מתאימים לאותה אריזה. כך למשל מוצרים מעץ וממתכת לא יכולים להיות יחד עם מוצרי זכוכית. אם יש לכם כלים שבירים מאוד כמו למשל כלי זכוכית או חרסינה חשוב לעטוף אותם כל אחד בנפרד בעיתון, בספוג או במשהו רך כמו בד ורק אז להניח אותם בקרטון. חשוב לבחור קרטון קשיח שיגן עליהם בצורה מושלמת מפני חבלות וכמובן לסמן אותו כשביר כדי שיידעו להיזהר איתו כפליים.
  • הובלות בקריות, בחיפה ובעוד מקומות ברחבי הארץ נתקלים בקשיים רבים בסידור בבית החדש. גם אם כל הכלים והפריטים יגיעו שלמים אנחנו יכולים להיות חסרי אונים במציאה של פריטים מסוימים מבין כל הארגזים. כדי להפוך את הסידור להרבה יותר פשוט חשוב לארוז כל חדר בנפרד. מארז של כל חדר בנפרד יקל מאוד על הסידור מחדש בכתובת החדשה וגם הוספה של פתקים מסודרים על האריזות.

להובלות קטנות בחיפה >>

ציוד לאריזה עדינה

השלב הכי מסובך באריזה היא האריזה של הפריטים השבירים. אמנם פריטים שבירים צריכים יחס מיוחד אך חשוב שיהיה לכם גם ציוד אריזה מתאים. ניילון עם בועות אוויר, בדים וגם קלקר, כל אלו יהיו שימושיים ביותר באריזת תכולה הדירה שיבלמו את הפגיעות החיצוניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן