27 באפריל 2024

עיצוב דירות קטנות הינו עיצוב שחייב לעמוד בקריטריונים רבים, ולא כל אחד יכול לבצע אותו. אם אתם רוצים לעצב דירה קטנה על הצד הטוב ביותר עליכם קודם כל לבחור מעצב פנים בעל ניסיון רב בתחום. איש מקצוע אשר עוסק בעיצוב של דירות קטנות כבר זמן רב, אדם שאתם יכולים לקבל המלצות עליו מחברים ובני משפחה שאתם מכירים ואתם יכולים לבחון תמונות של פרוייקטים קודמים שלו בכדי לדעת האם השפה העיצובית שלו מתאימה לשפה העיצובית שתרצו בבית שלכם, או לא.

הבחירה היא חשובה מאוד. בחירה לא נכונה של מעצב פנים תותיר אתכם עם דירה שלא ממש תאהבו ולא תעניק לכם הגשמה של החלומות כפי שחשבתם בתחילה, וחבל על הוצאה כספית גדולה כל כך בכדי לקבל תוצאה שאתם בכלל לא מרוצים ממנה.

הדגש החשוב ביותר

הדגש החשוב ביותר אותו צריך לשים בתהליך עיצוב דירות קטנות הוא מציאת פתרונות אחסון חכמים ואסתטיים, וכמה שיותר מהם. בדירות קטנות, גם אם מיד לאחר העיצוב הדירה תראה מרשימה ומיוחדת, אתם עלולים בתוך זמן קצר לטבוע בבלאגן רב, חפצים שאין להם מקום ויוצרים תחושה לא נעימה בבית ופספוס של כל העיצוב המרהיב שיצרתם.

לכן, הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון כשמבצעים עיצוב דירות קטנות הוא למצוא כמה שיותר פתרונות אחסון אשר ישתלבו עם הדירה, לא יתפסו מקום רב ויאפשרו לבני הבית לאחסן את כל החפצים שלהם באופן מסודר ולשמור על המראה המרשים של הדירה לאורך זמן.

בכדי לעשות זאת חשוב להעניק למעצב הפנים מידע על החפצים שלכם. לדוגמא, אם אתם אוהבים מאוד לבשל ולאפות  ויש לכם כלי מטבח רבים, המעצב יהיה חייב לחשוב על כמה שיותר פתרונות אחסון אסטטיים ונוחים במטבח,  אם אתם חובבי ספורט כמו גולף ויש לכם ציוד יקר ערך, הוא יצטרך לשלב ארון אחסון שיתאים לציוד ולא יתפוס יותר מידי מקום, וכן הלאה.

לכן כדאי ליידע אותו בדיוק למה אתם זקוקים, בכדי שהוא יוכל להעניק את המענה המתאים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן