26 באפריל 2024

כרטיסי פלסטיק הפכו להיות מצרך נפוץ

בשנים האחרונות כרטיסי פלסטיק הפכו להיות נפוצים מאוד למגוון רחב של צרכים. בין אם מדובר בכרטיסי חבר מועדון, תגי זיהוי לעובדים, כרטיסים חכמים, כרטיסי נסיעה, ועוד. העולם מתקדם לעבר כרטיסי פלסטיק בעלי זיהוי מגנטי וזיהוי שבבי מתקדם. עקב כך, חברות וגופים רבים זקוקים ליכולת הדפסה על כרטיסי פלסטיק, על מנת שיוכלו ליצור תגי עובד, להנפיק כרטיסי מועדון, או כרטיסי פלסטיק אישיים נוספים. צרכי ההדפסה משתנים מחברה לחברה, ולכן יש צורך בפתרונות הדפסה שונים אשר יכולים לספק מגוון רחב של פתרונות שונים.הדפסה על כרטיסי פלסטיק

כיצד מדפיסים על כרטיסי פלסטיק?

הדפסה על כרטיסי פלסטיק נחלקת לשניים: הדפסה בכמויות קטנות, והדפסה כמויות גדולות.

  • הדפסה בכמויות גדולות – כאשר חברה, חנות, רשת, או כל גורם אחר מעוניינת להזמין כרטיסי פלסטיק ממותגים בעלי הדפסה אחידה, ניתן להזמין הדפסה על כרטיסי פלסטיק מחברה אשר מתמחה בתחום. הדפסה זו נעשית על ידי מדפסות מיוחדות אשר מכילות צבעים וחומרים מיוחדים אשר נתפסים היטב על הפלסטיק ממנו עשוי הכרטיס. הדפסה זו מאפשרת שימוש במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, דיוק בצורות ובצבעים, ומתקבלת תוצאה של הדפס ברמה גבוהה ביותר. שיטה זו מומלצת עבור חברות אשר מעוניינות להנפיק כרטיסים בעלי הדפסה אחידה כמו למשל כרטיסי מועדון.
  • הדפסה בכמויות קטנות – ישנן חברות רבות אשר צריכות לנפק כרטיסי עובדים, או כרטיסים אחרים אשר מכילים פרטים מזהים של אנשים שונים כמו למשל כרטיס חבר בקופת חולים, או אפילו רב קו. מאחר וסוג ההדפסה שונה בכל פעם, זו נחשבת הדפסה בכמויות קטנות. במקרים כאלו בהם יש צורך בניפוק והדפסת כרטיסים במקום, ולא ניתן לבצע הזמנה שלוקחת זמן רב יותר, יש פתרון משרדי מצוין. ישנן מדפסות מיוחדות להדפסה על כרטיסי פלסטיק. היצרן הנפוץ ביותר של מדפסות אלו נקרא FARGO והוא מציע מגוון רחב של מדפסות שונות. לדוגמה, מדפסות אלו מאפשרות הדפסה מיוחדת על תגי זיהוי, תוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה. עם זאת, חשוב לציין כי לרוב איכות ההדפסה במדפסות אלו היא פחות טובה מאשר במדפסות תעשייתיות יותר ולכן מומלץ להשתמש במדפסות אלו בעיקר להדפסת תגי זיהוי לעובדים, להוספת פרטים מזהים או תמונה על כרטיס, או לשימושים נוספים המצריכים הדפסה מידית.
  • שילוב של שני הסוגים – חברות רבות בוחרות להדפיס לוגו, סמל, או תבנית מסוימת באמצעות הזמנה גדולה מחברה המתמחה בתחום, ולאחר מכן להוסיף את הפרטים המשתנים כמו שם, פרטי זיהוי ותמונה במדפסות המשרדיות. שיטה זו הופכת את כרטיסי הזיהוי ליפים ואיכותיים יותר וחוסכת זמן הדפסה בעת הנפקת הכרטיס.

מגוון פתרונות רחב

ישנו מגוון רחב של פתרונות הדפסה על כרטיסי פלסטיק ואלו שהובאו כאן הם רק פתרונות כלליים. בכדי למצוא את פתרון ההדפסה הטוב ביותר החברה או העסק שלך, מומלץ לפנות למומחים בתחום אשר יעזרו לך למצוא את הפתרון האידאלי עבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן