26 באפריל 2024

מוצרי סיליקון תעשייתיים עומדים בסטנדרטים מחמירים מבחינת עמידות, חוזק ובקרת איכות. את המוצרים האלה אפשר למצוא במגוון רחב של שימושים:

א. בידוד תרמי – מוצרי סיליקון לשימושים תעשייתיים הם חלק בלתי נפרד מעבודות בידוד תרמי. את הבידוד התרמי ניתן להשיג בדרגות שונות בזכות היתרונות של מוצרי סיליקון. השימוש בסיליקון הוא בטמפרטורה של עד 260 מעלות, כאשר בין היתר הוא אידיאלי עבור בידוד מנועים וטילים. במקרים כאלה נדרשים המוצרים לעמוד בתקנים בינלאומיים צבאיים ואזרחיים. התקנים בודקים את עמידות המוצרים ואת הבטיחות שנובעת כתוצאה מהשימוש בהם.

ב. בידוד אקוסטי – עוד יתרון משמעותי של מוצרי סיליקון לשימושים תעשייתיים בא לידי ביטוי באופן שבו הוא מנוצל לטובת בידוד אקוסטי. בעזרת הסיליקון אפשר לייצר מוצרי בידוד למבנים, להקטין את הרעש בין שני קירות ולבודד מפני חום וקור. השילוב בין הבידוד האקוסטי והתרמי מוכיח את עצמו במבנים תעשייתיים ובמוסדות ציבוריים.

,ג. ייצור מוצרי ספוג – מקום נוסף שבו נפגוש מוצרי סיליקון לשימושים תעשייתיים הוא במכשירי אלקטרוניקה ורפואה עדינים ושבירים. הוא משמש לבידוד תרמי ואקוסטי במוצרים האלה וידוע כאלמנט שמסוגל לספוג אנרגיה, לאחסן ולרפד אריזות.

ד. פילטרים – אפשר לפגוש מוצרי סיליקון לשימושים תעשייתיים בפילטרים שמיועדים לסינון ובפילטרים לרמקולים. מוצרי הסיליקון, הגומי והפלסטיק משתלבים היטב בתוך פילטרים ומונעים סדקים וחורים.

איך מייצרים מוצרי סיליקון לשימושים תעשייתיים?

מוצרי סיליקון לשימושים תעשייתיים מיוצרים באופן שונה מאשר מוצרים אחרים בתעשייה הקלה והכבדה. ראשית, הם מיוצרים תחת השגחה ופיקוח. יש צורך בהשגחה ופיקוח כדי להתאים את המוצרים לשימושים התעשייתיים שייעשו בהם. שנית, נעשה שימוש באמצעי שכלול מתוחכמים. המטרה של שימוש באמצעים אלו היא לחתוך את מוצרי הסיליקון באופן מדויק ולפי דרישות ספציפיות.

מפעלים תעשייתיים זקוקים לליווי צמוד מטעם חברות שמתמחות בייצור מוצרי סיליקון. לא כל חברה יודעת לייצר מוצרי סיליקון שיכולים לשמש את התעשייה, אך יש להם חשיבות רבה בארץ ובעולם. הליווי מטעם חברות שמתמחות בייצור מוצרי סיליקון ניתן תוך שיתוף פעולה וזיהוי הצרכים של כל לקוח בנפרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן