26 באפריל 2024

ממש בקרוב אתם מעוניינים לשדרג את המפעל שברשותכם, או אפילו להקים מפעל חדש, או מחלקה חדשה במפעל. אחד מן הנושאים החשובים ביותר שיש לדאוג להם במקרה שכזה, הוא הנושא של חיפוי רצפה. מדוע החיפוי של הרצפה הוא כה קריטי? ריצוף במפעל איננו כמו הריצוף בבית או במשרדים שונים. הרצפה במפעל חייבת להיות עמידה במיוחד שכן משנעים עליה כלים כבדים במיוחד, ואפשר שבמפעל נעשה שימוש בחומרים חזקים שעלולים לפגוע בריצוף רגיל. לכן יש לשים את הדגש ההולם על החיפוי.

 

כל הסיבות להשתמש באפוקסי

  • הכירו את האפוקסי – ברוב המקרים, כשמדברים על השירות של חיפוי רצפה עבור מפעלים, הכוונה היא בעיקר לחיפוי וציפוי באמצעות החומר האפוקסי. הציפוי האפוקסי חיפוי רצפההוא מושלם למפעלים משום שיש לו שורה ארוכה מאד של תכונות יוצאות דופן. מי שמבצעים את החיפוי והציפוי עם האפוקסי למפעלים לא צריכים להיות אנשי המפעל עצמו, אלא מומלץ להזמין אנשי מקצוע שיעשו זאת.
  • משטח שמונע החלקה – אחת הסכנות המרכזיות במפעלים, היא סכנת ההחלקה של העובדים, בין השאר משום שחומרים שונים נשפכים מעת לעת על הרצפה, ויש תעבורה גבוהה של בני אדם, מכונות ומכשירים. לכן, חיפוי רצפה עם האפוקסי מהווה פתרון מרכזי במקרה שלפנינו. האפוקסי הוא חומר אשר עוזר למנוע החלקה באופן ברור, ובכך הוא מונע תאונות קשות במקום.
  • עמיד בפני חומרים – עוד יתרון של חיפוי רצפה בעזרת אפוקסי עבור מפעלים, הוא בעמידות יוצאת הדופן של הציפוי הנ"ל. יש לזכור שבין השאר במפעל נעשה שימוש בחומרים שונים שהם רעילים ואף עלולים להרוס חלקים שונים בריצוף, ואף להתנדף באוויר מה שיגרום לסכנה גבוהה הרבה יותר. במקרה של הציפוי האפוקסי אתם מקבלים הגנה מכל הסכנות הללו, וכך גם נמנע מצב שבו חומר רעיל חודר דרך הרצפה, ופוגע בתשתיות.

 

ומתי כדאי לבצע את החיפוי

עולה השאלה החכמה והחשובה, מתי כדאי בעצם לדאוג לחיפוי של הרצפה במפעל שלכם? בעקרון ברור שבשלבי ההקמה הדבר מומלץ בחום. את החיפוי רצוי גם לחדש בכל מספר שנים, כדי לשמור על עמידותו יוצאת הדופן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן